Obsługa biura i korespondencji
Chcąc wyjść naprzeciw potrzebom naszych klientów, oferujemy udostępnienie adresu, obsługę biura i korespondencji. Osobom, które zdecydują się zarejestrować działalność pod adresem naszego biura księgowego, zapewniamy obsługę korespondencji. Jest to doskonałe rozwiązanie dla tych, którzy chcą zredukować koszta związane z prowadzeniem firmy lub dla nowo powstających przedsiębiorstw. Jesteśmy przygotowani do odbioru zwykłej korespondencji i przesyłek, a także tych poleconych. Dbamy o to, aby bezzwłocznie powiadamiać właściciela firmy o otrzymanych dokumentach. W ramach naszych usług możemy je skanować i przesyłać drogą elektroniczną lub nadawać je w wersji papierowej pod wskazany przez przedsiębiorcę adres. Dzięki takiemu rozwiązaniu wszystkie dokumenty będą gromadzone w uporządkowany sposób i nigdy nie dojdzie do przeoczeń. Ponadto w przypadku pojawienia się potrzeby wyjaśnienia znaczenia pism urzędowych, będziemy w stanie niezwłocznie udzielić objaśnień. Obsługa korespondencji to bardzo wygodne rozwiązanie!
Udostępnienie adresu
Obecnie bardzo częstym zjawiskiem jest zakładanie jednoosobowych działalności gospodarczych lub firm mobilnych, które nie potrzebują posiadania odrębnego adresu w celu prowadzenia biura lub punktu usługowego. Właśnie dlatego warto zdecydować się na ofertę udostępniania naszego adresu. Dzięki temu będą Państwo mogli zredukować koszta związane z prowadzeniem działalności, które nierzadko na początku powinny być jak najmniejsze. Tego typu rozwiązanie pomaga prowadzić całą dokumentację firmową w uporządkowany sposób i ogranicza problem z dostarczaniem pism i innych druków do biura rachunkowego.